.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معدوم سازی ۷۵۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار از معدوم سازی ۷۵۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر آقاجان نیا معلم گفت: کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار در بازدید از مزاکز عرضه فرآورده‌های خام دامی ۷۵۰ کیلو گرم گوشت قرمز و آلایشات کشتار غیر مجاز و فاقد هویت را کشف و پس از طی مراحل قانونی و کسب دستور مقام قضایی با حضور نماینده نیروی انتظامی به طور بهداشتی معدوم کردند.

او می‌گوید: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی دامپزشکی استان در راستای اجرای طرح کنترل و تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی، بازرسان بهداشتی در قالب اکیپ‌های ثابت و سیار عملیاتی در طول شبانه روز با انجام بازدید‌های سرزده و نظارت دقیق بر نحوه تولید و عرضه فرآوروه‌های خام دامی با هر گونه تخلف در عرضه فرآورده‌های خام دامی به عنوان خط قرمز دامپزشکی برخورد خواهد شد.

آقاجان نیا معلم ضمن قدردانی از دادستان و نیروی انتظامی شهرستان یادآور شد با توجه به احتمال آلوده بودن گوشت‌های کشتار غیر مجاز به انواع بیماری‌ها، نظارت کارشناسان دامپزشکی مستقر در کشتارگاه‌ها تضمین کننده سلامت لاشه‌های کشتار شده از لحاظ بهداشتی است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار از شهروندان خواست تا فرآورده‌های خام دامی را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کرده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در در عرضه خام دامی با سامانه۱۵۱۲ تماس حاصل و مورد تخلف را گزارش کنند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.